Stöld från Petra =)

Gör såhär:
1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et
4. Gör likadant på varje fråga

1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Hej! Jaha, nej jag har ju inte tränat.
 
2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?

Till dig baby...

3. Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?

Hej och tack för inbjudan, vad gulligt av er.

4. Vilket sms blev du mest berörd av?

Hejsan! Nu har jag laddat telefonen.

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Beskriv mig med ett ord.

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor? 

Vet du vad jag uppskattar allt du gör för laget, och det tror jag alla andra också gör.

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Låter jättebra.

8. Vad vill du höra mest av allt?

16.30 blir bra.

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?

Måste bara säga att jag tycker du är väldigt duktig.

10. Din romantiska replik?
Söta Camilla!!

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Jag ringer dig så fort jag kommer ifrån skolan.

Oj, vissa passade ju nästan in som svar =) Haha jag gillar sånna här roliga, meningslösa frågor =)

Kommentarer
Postat av: Jossan

Hehe har man inget bättre för sig så blir det lätt så =P

2008-09-24 @ 19:43:58
URL: http://innebandyfrun.blogg.se/
Postat av: pinglan

måste genast stjäla dessa värdelösa frågor!:)

2008-09-25 @ 12:12:28
URL: http://pinglanm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0