Spelar någon mig ett spratt?

Alltså vad är oddsen på följande mail som jag just fick?

Hej!

Grattis till din vinst i tipsartävlingen på Pizza.nu.

Din vinst är en gratis pizza värde 65 kr på Pizzeria Kermit giltig till den 12:e oktober.



Vinstkoden (som matas in i varukorgen):
pizza1*****

http://www.pizza.nu

Tävlingen håller på fram till 1:a oktober så passa på att tipsa fler vänner och ha chans att vinna ännu fler priser!

Med vänliga hälsningar
Pizza.nu


Fy fasen vad taskigt.. bara för att jag inte kan äta nån jäkla pizza, då ska man gå o vinna en.. =(
Pelle blev i alla fall glad o började genast gnida händerna o fundera på vilken sort han ska välja..
Ahh jag vill oxå ha pizza!!! Jag ska minsann beställa hem den o lägga den i frysen tills jag får äta =)
Eller så får gogubben äta upp den o sen får han bjuda mig på nån dyr restaurang =)


Kommentarer
Postat av: engan

jag tycker du ska frysa in den, den kan ligga där som en slags symbol =)

2008-09-24 @ 16:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0