Nytt hem!!!

Jihoooo!!! Vi fick lägenheten!!!
Aaahhh jag tror inte det är sant!! Vi ska äntligen flytta!!
Nu börjar rensningen av allt som ska bort o allt som ska behållas.. Nu skulle man behövt Ynne =)
Imorgon ska vi skriva kontrakt o så fort vi blir godkända av HSB så får vi flytta in =) Det bli tidigast tisdag den 7 oktober eller senast måndag den 13 oktober så det blir snabba ryck =) Härligt!! Jag vill flytta nuuuu.

Allt är toppen!!

För nån helg sedan satt jag o tjejerna o pratade o en av dem sa att hon lixom satt o väntade på att hennes liv skulle börja.. Vi kom fram till att man inte kan sitta o vänta på att livet ska leva med oss, det är vi som måste ta tag i det o leva VÅRT liv!
Det känns som mitt liv just ha börjat nu =) Allt känns så rätt! Pelle, lägenhet, viktnedgång, rullebollen, ja allt!!
Jag skrev i nått inlägg tidigare "mitt nya liv" i o med viktkampen.. men det här känns verkligen som mitt NYA liv =)

Kärlek till er alla, men mest till min älskade Pelle! ♥

Kommentarer
Postat av: Jeanette

IIIH!!:d GUUUUUUUUUUD VA KUUUUUL!!!



Grattis:D



Denna gång ska vi dock hälsa på åxå! :P

Fast ni måste ju hälsa på oss med :P

Säg till om ni behöver flytthjälp :)

2008-09-30 @ 21:55:29
Postat av: Kattis

Grattis! Gud vad roligt=) men vart ligger den?

2008-10-01 @ 12:34:41
Postat av: Jessica

Återigen stort grattis till lägenheten =)

2008-10-01 @ 20:48:57
Postat av: sandraforsberg

gratiis till lägenheten ;) :D

2008-10-02 @ 07:04:45
URL: http://sanderaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0