Möte

Idag har jag varit på xtravaganzamöte. Jag har bytt grupp eftersom jag missat så många möten med min förra grupp på grund av fotbollsmatcher m.m. Det känns som en bra grupp =) Emma och hennes pappa Håkan är med i den så det toppen! Är alltid roligt när man känner någon =)

Imorgon fyller Elin halvvägs till 50 =) Välkommen till klubben!

Usch ibland känns det som tiden bara rinner iväg..
Jag satt o pratade med Jossan på jobbet om tiden o att man fasen bara jobbar o sover.. Det känns inte som man har någon kvalitetstid..
När ska man hinna med den lixom?
Tittar man i min kalender så är det fullt nästan varje dag.. Stackars Pelle, känns som vi inte hinner ses, o då bor vi ändå med varandra.. =(
Familjen o vännerna blir oxå drabbade.. Åh jag vill hinna umgås med alla mycket mer än vad jag gör, men man är ju så trött efter en arbetsdag så då är man nöjd över 2 timmars vila innan man ska iväg o träna eller på nått möte. Sen måste man gå o lägga sig tidigt för att orka kliva upp o jobba dagen efter.. Livet snurrar sakta förbi i mitt lilla ekorrhjul..

Från och med imorgon ska jag försöka hitta fler tillfällen för "mental näring" som det så fint heter på xtravaganza-språk =)
Jag ska hitta fler stunder att njuta utav dagen och saker jag blir glad av. Ska verkligen försöka göra något roligt lite då o då för att bryta den jämna farten i hjulet.

Är det någon som har några tips?
Vad förgyller din dag?

Kommentarer
Postat av: pinglan

Här snurrar ekorrhjulet också på... Dag ut och in är i stort sett det samma. Men vad gör det när man nattar en trött 3åring som mummlar "jag älskar dig, mamma". Det förgyller min dag!

2008-09-26 @ 11:28:26
URL: http://pinglanm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0