Middag hos mamma

Ikväll har Pelle o jag varit till mamma o ätit middag. Morfar var oxå där. De andra åt kött, klyftpotatis, grönsaker o sås. Åhhh det såg sååå gott ut.. Det riktigt vattnades i munnen på mig. Mamma o jag satt med vår egen "mat". Hon åt sparrissoppa o jag åt chokladshake. Det är tur att vågen visar så positiva siffror annars skulle man inte orka hålla på..
Jag är nere på -8,1 kilo nu =) Jihooo riktigt skoj! Hade på mig ett par jeans nu på middagen som jag inte har fått på mig förut, så nu börjar det kännas mer o mer.
Fick även höra efter lördagens match att de syndes ute på plan att jag hade tappat vikt =)
Det är alltid roligt med uppskattning o uppmuntring, det gör det lättare att kämpa vidare.

   

Kattungarna som familjen har är ju helvilda =) Åh det är så söta, jag vill bara krama om dem allihopa. När vi kom så var de jättetrötta o bara låg o sov, o sen efter vi hade ätit middag så blev det en jäkla fart på dem. Att de har sån energi.. Man blir helt slut bara av att titta på dem när de härjar runt =)

         

Kommentarer
Postat av: pinglan

Gud vilka söta kattungar!!!

2008-09-14 @ 23:05:49
URL: http://pinglanm.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Hej

Va kul för dig över 8 kilo, måste känns hur kul som helst.

Hoppas ni hade trevligt i lördags, jag tänkte på er.

Ses vi i kväll eller?

2008-09-15 @ 12:44:33
URL: http://pernixxon.blogg.se/
Postat av: Kattis

Hallå där! Grattis till minuskilona! Kommer du till jessica på lördag så man får se dig också?

2008-09-15 @ 12:54:10
Postat av: Pernilla

Åh vilka söta kattungar!!!!!!!

2008-09-16 @ 18:43:05
URL: http://pernixxon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0