Kräftskiva

Idag har vi spelat match med div 3 laget. Vi vann mot lucksta med 5-0! Nu räcker det att spela oavgjort i nästa match så vinner vi serien =)

Efter matchen så hade vi kräftskiva. Vi har gjort egna hattar, sjungit sånger o lekt lekar. En lek gick ut på att man ska plocka upp en papperskasse med munnen, utan att använda resten av kroppen och det är endast fötterna som får ta i golvet. Det låter ju inte så svårt.. eller? JOOO, för varje varv, så river man bort några centimeter av påsen, så den blir bara lägre och lägre. Till slut är den jämnad med marken... Herregud, det var mycket svårare än vad jag trodde... Petra tog hem segern, då hade kassen blivit en kvadratcentimeter stor lapp som satt fast med tejp på alla sidor i golvet.. Helt otroligt!! Hur lyckas man?
Jag lägger ut en massa bilder får ni själva se =)

                               

Och så här roligt har vi på festkommitte-mötena.. =)

Kommentarer
Postat av: Petra

Äh, vighet ligger i min natur, bara att acceptera! Kanske även beror på att jag har ett enormt tävlingssinne också ;) Ganska kul att de två som var onyktra var kvar i finalen :D Kul att höra att du tappar så mycket, och det syns verkligen camilla, du har ju snart inga ben kvar! :O Har du lång tid kvar? Kramis!

2008-09-15 @ 22:52:24
URL: http://peidjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0