Helg

Nu är det helg =)
Jag är ledig idag fredag och imorgon lördag, men sen jobbar jag på söndag.
Helgen är fullspäckad, shit det känns som varenda dag är fullspäckad med någonting... Har nått uppskrivet varenda dag..
Idag ska jag åka till syrrans lägenhet o renovera lite. Sen ska Jennie, Pelle o jag till mormor o morfar på middag. Kvällen blir pojkvänsfri, för Pelle ska på hockey. Hmm vad ska jag göra då? En halv kväll för mig själv.. Det händer inte ofta.
Imorgon är det match, samling 09.45. Det räcker med oavgjort så vinner vi serien =) Jihoo, det ska vi fixa!!
Sen ska vi ev basta med laget  o se på herrarnas match som börjar kl 14.00. Efter det blir det hem en snabbis o sen direkt till Jessica på tjejmiddag. Det ska bli riktigt trevligt!
Det känns som det var evigheter sen jag såg nån utav mina "vänninor". Haha det är ett sånt fult ord, känns som man är över 40 år..
Jag längtar efter mina tjejer!!

Igår var jag o hälsade på min pappa o hans familj en snabbis. Det har flyttat ifrån Tynderö till ljusta. Det känns riktigt bra, då kan man hälsa på dem lite oftare =) 
De har flyttat till en nyrenoverad 3a. Den var verkligen jättefin!!

Pelle o jag var även o tittade på en lägenhet igår på tjädervägen 11. Det var ganska mycket jobb med den, måste renoveras lite här o där.. Vi får se hur budgivningen går, om vi ska vara med eller inte.
Vi ska även titta på en lägenhet den 29/9. Den var lite finare, i alla fall på bilderna. Men den kostar 60 000 mer.. Hmm svårt det där..
Nåja, nu har syrran kommit hit. Måste dra...
Kram på er.

Jo, just ja.. pulverdieten går bra..
Vägde o mätte mig i morse.. Så här ser det ut just nu:
Vikt - 9,3
Bröst - 9 cm
Midja smal -13 cm
Midja bred -12 cm
Höft/rumpa -9 cm
Lår - 4 cm
Knä - 5 cm
Arm -2 cm
Sammanlagt 54 cm

Kommentarer
Postat av: pinglan

Verkar som det går bra med pulvret! Vad jobbar du med, förresten?

2008-09-19 @ 12:09:10
URL: http://pinglanm.blogg.se/
Postat av: kattis

vi ses imorrn!! va kul det ska bli att se dig=) kram

2008-09-19 @ 13:39:19
Postat av: pinglan

jag gör inte så mycket annars;-) Ska försöka klura på vad jag vill göra med livet under mammaledigheten. Ja, vi kanske kommer förbi och fikar hela familjen:-)

2008-09-19 @ 20:11:30
URL: http://pinglanm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0