1 månad

Nu har det gått precis 1 månad sen jag gick med i xtravaganza och när jag ställde mig på vågen i morse så visade den - 10,1kg...
Jihoo!! Jag funderade på om man ska unna sig något, typ en klippning eller nått? Men jag har så dålig fantasi..
Kan inte ni som läser här komma med något förslag som jag kan ge mig själv i present.
Det är några som vill att jag ska lägga upp några före/efter bilder på mig själv.. Hmm är lite tveksam, ni får inte skratta..

Det här är när jag var som allra störst... det är +15 kilo från idag.. (en bild nu)

 

Det här är från i somras... och det här är idag (det är 10 kilo)

 

Man ser en viss skillnad.. men jag vill ta bort ännu mer. Jag ska äta pulvret i 3 veckor till och jag satsar på att gå ner ca 8 kilo till. Kämpa kämpa!!


Grattis till Tompa som fyller 27 år idag!!

Kommentarer
Postat av: pinglan

ooo! Bra kämpat tjejen! Det är STOR skildnad!

2008-09-22 @ 11:15:32
URL: http://pinglanm.blogg.se/
Postat av: Jossan

Oj vad duktig du är..!!

Jag hittade precis hit =)



Grattis även till mej som fyller 22 idag..! =P



2008-09-22 @ 13:25:53
URL: http://innebandyfrun.blogg.se/
Postat av: maria engman

wow camilla, det va inte dåligt på så kort tid. fan nu blev man ju inspererad. men hur jobbigt är det att göra det där?? blir man inte galen av alla dessa pulver måltider?? provade nåt sånt där ett kort tag för länge sedan och kommer ihåg att jag kännde sånt sug att måste få tugga mat... hi hi



ha det super bra bruden.

kram / maria

2008-09-22 @ 19:10:25
Postat av: Stina

Du är så himla duktig!!! Var otrolig imponerad av dig i lördags att du lyckades stå emot alla godsaker. Kram/ Stina

2008-09-23 @ 20:28:23
Postat av: Fia Larsson

Måste bara skriva och berömma dej Camilla! Va duktig du är! Hoppas allt är bra annars! Kramar

2008-09-24 @ 09:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0