Sjukstuga

Imorse när jag vaknade trodde jag nästan att jag var levande död..
Jätteont i halsen, kunde knappt prata med Pelle när han ringde för att säga god morgon..
Huvudet o snoret kämpar vidare.. Har proppat i min alvedon o nässpray, så nu känner man sig nästan normal, fast jäkligt seeg!! Orkar knappt ta mig in till köket..

Dagarna går så segt när man är sjuk.. Jag har hittat en ny hobby till mig själv som jag ska fördriva slötid med =) Jag ska göra tavlor =) Hehe ni som sett mig rita undrar nog hur det här ska gå.. =)
Jag ska faktiskt inte rita utan skriva =)

Så här ser min första ut =)
Har tagit en av Lasses texter=)


Kommentarer
Postat av: kattis

Fiiint! Hur gör du dem? Skriver du för hand eller?=)

2008-10-16 @ 14:27:40
Postat av: pinglan

Å, vad inspirerad jag blir! Man skulle kunna göra något "scrapigt" på också, sätta fast en blomma eller något!

2008-10-16 @ 17:19:57
URL: http://pinglanm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0