Nät-lös

Ja nu har vi flytta in =)
Har blivit lite bloggande nu eftersom jag varit utan internet pga flytten, men nu är jag igång igen =)
Oj oj oj gissa om det har varit en omtumlande vecka.. Allt har hänt så himla fort. Nu är så gott som allt på plats i lägenheten, det är bara ett litet tomrum som måste fyllas, jag kan lägga ut en speciell bild på den ytan så kan ni få tipsa mig om vad jag kan ha där =)
Det är en vägg som ska målas i köket oxå. Det kommer bli svart med en guldschablon, men jag vet inte vad jag vill ha för schablon.. TIPSA TIPSA TIPSA =) Ska man ha en bild eller ett ordspråk eller blomrankor som slingrar sig mot taket? Hjälp mig =) Kan lägga ut en speciell bild på väggen oxå =)
Sovrummet är ialla fall klart (endast nya lister kvar). Vi var o köpte en sängstomme igår + sängbord o sen när vi kom hem så monterade vi den o när vi skulle lägga i madrassen fick jag uppleva något välbekant..............................
Det var en liten glugg på 20 cm mellan stommen o madrassen.. AHHHHHHHHHHHHHHHHH, både Pelle o jag blev så less så vi kunde ha sparkat sönder hela stommen..
Efter någon minut hade vi lugnat ner oss o började tänka klart. Vi kollade på klockan, 19.04, IKEA stänger om 56 minuter.. Pelle ringde efter  transporthjälp o jag började montera ner den, sen efter 47 minter står vi inne på IKEA o får som tur är byta den som en stomme som är 140cm, precis som vår madrass.. Det finns nog en gud ibland =) HAHA
Sen gick det undan att montera ihop den, vi hade ju precis gjort en likadan =/

Idag o imorgon har jag tagit semester ifrån jobbet för att pyssla här hemma. Det kan verkligen behövas..
För er som inte har något för er så får ni gärna komma förbi =)

Nu ska jag städa upp lite o sen lägger jag upp bilder =) Kram på er o tack för att ni är tålmodiga med bilderna =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0