Minne, jag har tappat mitt minne...

I morse när jag vaknade så kikade jag ut genom fönstret för att se om det var is på bilrutan, måste i så fall skynda mig så jag inte kommer för sent till jobbet.. Jag tittade o tittade o undrade var jag ställt min bil. Den fanns inte där.. Så stannade hela min värld upp i några sekunder o sen slog det mig...
JAG HADE GLÖMT BILEN I BIRSTA!!!
Jaja jag vet vad ni tänker.. hur kan man glömma en bil? Jag vet inte =)
Igår så åkte jag till birsta för att handla en sängstomme med syrran. När jag var där så hämtade Pillan o Jennie upp mig o så skulle vi åka till Pillans häst Gordon. Efter vi varit där så åkte jag o Jennie hem till Alnö för att köra hennes grejer till den nya lägenheten. På vägen tillbaka hämtade vi upp Pelle o skjutsade hem honom o jag tror det var HÄR som jag antog att min bil redan var hemma, för sen åkte vi o köpte stommen (här, skulle jag såklart ha hämtat min bil igen..) o åkte till lägenheten för att montera den. När all montering var klar så var kl redan 22.00 o Jennie skjutsade hem mig. Sen tänkte jag inte mer på det..
Gissa paniken imorse när jag kom på att bilen var i Birsta!! Både Pelle o jag började jobba kl. 07.00.. Ojojoj..
Jag ringde till Jennie o sa som det var o hon hade bara ett ord att säga.. Nötter.. Jaja hon hämtade oss i alla fall o skjutsade oss till jobben =) Tack så mycket Jennie!!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hahahahaha!!!! Jag dööör!!!! :D Men nu börjar du bli gammal vännen!!! :D hahaha

2008-10-31 @ 17:04:27
URL: http://pillabritta.blogg.se/
Postat av: pinglan

hihihi! Å vad klantigt. Och sött! hihi!

2008-10-31 @ 19:10:23
URL: http://pinglanm.blogg.se/
Postat av: Pelle

Hej hej, Jag sitter vid datorn för nu är det ju idol på tv:n, och då är det inte nån mening med att försöka prata med dej..=) Ville inget speciellt.. älskar dej mest i hela denna värld.. =)

2008-10-31 @ 20:31:30
URL: http://milla83.blogg.se/
Postat av: Jossan

Haha ja jag har hittat en rosa mini pc som jag ska köpa efter att jag har rånat en bank =)

2008-11-01 @ 13:22:28
URL: http://innebandyfrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0