Mat

Hello!
Idag beslutade jag att jag ska börja äta små portioner + shakearna. Jag ska ju åka på kryssning om 2 veckor o då vill jag kunna njuta o äta av buffén, så nu måste jag sätta igång att vänja magen med mat =)
Efter kryssningen kanske jag kör igång igen o äter 3 ggr pulver om dan eller så byter jag ut en påse till nån måltid.. Jag vet inte riktigt.. Får höra vad de har att säga på xtravaganza, de vet ju bäst!

Vägde mig i morse o är nere på 12 kilo, det känns bra. Nu hoppas jag att man kan hålla det även fast man börjar äta lite smått.. De säger att man brukar pendla ca 2 kilo..
Hursomhelst så ska jag gå ner 6 kilo till tror jag =) Å det ska jag banne mig klara!!

Nu ska jag fortsätta se på idol! I love Robin B! Jag är kääär =)

Kommentarer
Postat av: engan

nere på 12 kilo? herregud syns du ens då? =)

2008-10-03 @ 21:06:38
Postat av: Petra

Robin B? :O Han kan ju inte sjunga karln!

2008-10-07 @ 15:41:55
URL: http://peidjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0