Madde 15 år

Oj oj oj vad tiden går.. Idag fyller min yngsta syster 15 år.. Shit, det är helt otroligt vad fort det går.. Jag var ju nyss 15 år känns det som =) Ne nu har man blivit en gamm-hagga =)
Hur som helst.. GRATTIS MADDE!!! Snart kommer jag till er =)

Lillasyster min 15 år idag!! =)

Igår kom Pillski o Jerkan på middag hos oss. Vi firade att vi blivit av med den gamla lägenheten och att min gamla skruttbil är på väg till bil-himlen =)
Vi såg på idol och sen spelade vi med andra ord.. Åh det är ju så roligt!! Jag får alltid värsta pulsen för jag blir så ivrig =)
Jag vann 1 utav 3 matcher.. lite bitter där i mitten men jag fick vinna sista matchen så då kändes allt bra =) Fattar inte vad jag har fått min vinnarinstinkt ifrån? Jag blir ärligt sur om jag förlorar..
De flesta skratten fick jag när jag o Pillan var i samma lag =) Här kommer en favorit!
(Pillan ska förklara ett ord för mig)
P- Jag tror jag vet vad det är.. Får-bäbis..
C- Lamm
P- Neee då visste jag nog inte vad det var.. Rådjurs-bäbis?
C- Kid
P - Nehe inte det heller.. Öhh jag stavar.. Kalle, Ivan, Lukas, Tore
C - KILT!!!
P- Ja precis!! Vad är det!?!?
Alla - *garv*

Åh det var en riktigt rolig kväll!! Måste bara göras om.. SNART!!

Har börjat följa Emmas blogg om sitt nya bättre liv. Åh jag blir så taggad att börja träna!! Kolla gärna in på hennes blogg. www.ettbattreliv.blogg.se
Har ju dragits med min jäkla förkyning så länge nu så jag har nästan glömt bort hur man tränar.. INTE BRA!! Nu måste det bli ändring. På måndag börjat jag med min pulverdiet igen o då ska jag få fart på träningen oxå!! Kom igen o peppa mig nu så jag kommer på rätt spår igen =)

Nu ska jag fortsätta tvätta.. har inte tvättat sen vi flyttade så jag kan lova att det är mycket!! Pelle den lilla jäkeln är på hockey, så han har turen att slippa tvättberget..
Sen när han kommer hem ska vi åka o gratta "lill-syrran" ( hon är längre än mig =( fuskigt )
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Emma

Va skojigt att jag fick vara med på ett hörn i din blogg!:) Nu ska jag länka till dig!:) Kram

2008-10-25 @ 17:55:56
URL: http://ettbattreliv.blogg.se/
Postat av: Jerry

Camilla du glömde nämna herren som vann 3 av 3 matcher i spelet vi spelade nämligen " The Amazing Jerry!" =)

2008-10-25 @ 21:25:48
Postat av: Anonym

Jo, jag ska pa MBK. Har varit dar forut. Thailand ar inte sa harligt just nu. Regn regn och regn. Hoppas det ar battre vader hemma.

2008-10-26 @ 14:33:05
Postat av: Anonym

Det är synd att man blir sjuk då man kommit igång, vips så försvinner alles :-(

2008-10-26 @ 19:28:08
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Anonym

ABSOLUT, ett bra mål att sträva mot

2008-10-26 @ 22:08:27
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0