Host o snörvel

Host host, fasen vad jobbigt det är med hosta!! Man känner när man andas att det är ansträngt men man får bara fram en liten hostning som nästan låter som att man "låtsashostar". Åh-tyck-synd-om-mig-jag-är-så-sjuk - hostning, så låter det..
Det känns xtra jobbigt när man verkligen är sjuk o vill att folk ska tycka synd om en, åsså tror ingen att man är sjuk på riktigt..
Tur att alvedon finns! Tack vare det kan man ju nästan bete sig som en normal människa =)

Systertavlan som jag gjorde gav jag till Jennie idag. Hon fick den som en inflyttningspresent till sin nya lägenhet. Den börjar verkligen bli fin nu. Sakta men säkert formas den från en koja till ett slott =)
Morfar o Pelle har varit där o lagt golv idag o igår var de där o satte upp tapeter. Pelle är så duktig! Jag är så glad att jag har hittat en sån händig man =)
Flera nätter när vi har lagt oss för att sova har jag viskat "Jag älskar dig" i hans öra när han somnat. Jag har hört att om man viskar saker till människor som sover så går de in i deras undermedvetna. Jag vill verkligen att han ska veta hur mycket jag älskar honom =) ♥

Imorgon åker vi till Åbo med jobbet =) Hoppas jag blir bättre i förkylningen!!

Bye bye

Kommentarer
Postat av: pinglan

Du är så fin du, Camilla! Viska i hans öra när han sover! Så fint!:)

2008-10-18 @ 16:48:46
URL: http://pinglanm.blogg.se/
Postat av: Nette

Det är att en kompis ska kanske ha ett till barn :D

Och sen att vi kanske ska åka bort från sundsvall ett tag så vi får lugn & ro :P Hihi!



Det är inget tok som att vi ska ha barn eller nåt, det var några som började fråga på en gång :P



Hur går det med Lägenheten?

Och när ska ni komma & hälsa på då? :P

Kram

2008-10-20 @ 14:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0