Fortfarande sjuk..

Nu får det vara nog.. jag är fortfarande sjuk.. åhh jag orkar inte längre.. rösten låter som en storrökande whiskyalkis. Kommer knappt ihåg hur min vanliga röst låter =(
De senaste dagarna har jag verkligen inte orkat gjort nånting, varken bloggat eller gjort tavlor..
Här hemma ser det ut som ett bombnedslag o jag orkar inte ta tag i nånting, det skulle verkligen behövas städas o tvättas! Jag vill inte tvinga Pelle heller för han har verkligen fullt upp med sitt jobb o sen på kvällarna har han renoverat antingen hos oss eller hos Jennie. Stackarn han får inte en lugn stund. Men han är så otroligt duktig!!

Idag ska de komma några o forsla bort min gamla bil, då blir ett problem ur världen. På fredag ska den gamla lägenheten besiktigas o vi har lejt bort städningen till ett företag. Jag lägger gärna ut 1400kr på att få det gjort än att stå där själv o skura hosta.. Ärligt talat så har jag inte orken att göra det heller.
Igår bar vi ut lite grejer från förrådet i den gamla lägenheten o mina lungor höll på sprängas tror jag.. Fick problem att andas resten av kvällen o trodde nästan att jag hade fått lunginflammation. Det gjorde så ont i bröstet och bröstryggen..

Nätterna har varit jobbiga, jag har hostat så varken Pelle eller jag kan sova.. I natt så var jag vaken längre än Pelle så att han skulle få somna (han måste ju upp tidigt) sen kröp jag ner i sängen o så vände han sig mot mig o kramade om mig o mumlade "jag är tok-kär i dig" fast han sov. Det gjorde hela min dag. Då kände jag riktigt hur mycket han älskar mig =) Sen somnade jag tryggt i hans famn =) Åhh kärlek!! ♥

Kommentarer
Postat av: pinglan (gammtackan)

ååååhh, romantiiiik!!! :D

2008-10-23 @ 11:35:50
URL: http://pinglanm.blogg.se/
Postat av: Emma

När du har blivit bättre kan du hänga med mig och träna!:) Synd att du inte har kort på ego bara:(

Kram

2008-10-24 @ 10:54:58
URL: http://ettbattreliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0