Förlust...

Åh det har varit en jobbig dag idag.. Kom hem sent igår o i morse försov Pelle o jag oss, så gissa om det blev snabba ryck att packa ihop allt vi skulle ha med oss inför bilresan.. Som tur är packade jag regnjackor o vantar o det behövdes kan jag säga!! Fy sjutton vad det regnade när vi åkte ner.. Man såg knappt någonting.. Vi tajmade ganska bra o hade parkerat bilen utanför söder stadion 14.25. Matchen började kl 15.00 o det regnade hela matchen.. Vi satt precis på bänken där taket slutar, så det regnade på våra knän.. Usch det blev så gräsligt kallt, o spelet värmde inte heller. Djurgården vann med 3-1 mot stackars giffarna. Pelle var glad i alla fall o då är jag glad =)
Det var mäktigt att gå in på stadion. Fint var det! Lite dålia bänkar.. De borde kosta på stolar istället men men..
Stelfrusna skyndade vi oss iväg till bilen för att värma oss o sen började irret för att hitta ut från storstan.. Åhh man får nästan panik av alla rondeller MED blinkljus o filer hit o dit.. Utan missöden tog vi oss hem i alla fall =)
Brände om Tompa, Tove, Anna o Jullan på vägen hem.. haha vilka segkörare =)
Vi tajmade hemkomsten bra oxå. Precis när vi kommer innanför dörren så börja NHL-premiärens 2 match som spelas i Globen.

Skönt att va hemma igen efter flera timmar i bilen.

Vill även tacka Elin o Katta + alla andra för den trevliga kvällen igår. Åhh det var sååå roligt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0