Back on track

Idag har jag börjat med xtravaganza-shakearna igen. Nu jäklar =)
Så här på kvällskvisten börjar huvudvärken komma... Kroppen måste bli galen på mig..
Först har man bara "ätit" shakear i 6 veckor, sen chockar man kroppen med att börja äta vanlig mat igen (även viss skräpmat) i 3 veckor o nu drar man igång med pulvret igen.. Stackars magen måste vara förvirrad =)

Under de här 3 veckorna har jag gått upp 3 kilo. Automatiskt går man upp 2 kilo i bara vätska när man börjar äta mat. (När man äter pulvret så äter man ingenting som kan binda vatten.)
Måtten har jag inte kollat än men de är nog ungefär samma. Nästa måndag blir det uppdatering om hur första veckan har gått =) Spännande, men jobbigt att börja om igen.

Kommentarer
Postat av: Håkan

Kom igen nu och kör stenhårt mot målet så är du i kanon form inför nästa säsong. Tänk dig att börja uppbyggnadsträningen efter nyår med att vara i TOPPTRIM!:))

2008-10-28 @ 07:10:58
Postat av: Emma

Kom igen nu Camilla! Kämpa!:) Kram

2008-10-28 @ 13:45:16
URL: http://ettbattreliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0