Åbo tur & retur

Hello! Jag har tappat rösten totalt.. Känner mig jättehängig. Det gick ganska bra på båten men allt sjungande kanske inte var så bra för min hals.. Hela hemresan fick jag sitta tyst, för det var ingen som hörde vad jag sa =)
Åhh vi har haft jätteroligt! Mycket galenskap har vi haft för oss. Det har varit alltifrån ful-dans till Bellas sensuella en-kvinnas dans.
Partyt började redan på bussen =) Mia knäckte xtra som bussvärdinna o fick för sig att byta gardiner mitt i färden =) Efter 5 timmar i en buss var vi äntligen framme.
Vi åt middag på en gång när vi klev ombord o Solan tyckte att det var så bra pris på snapsar så hon köpte till oss allihopa. Den givmilda servitören hällde upp 7 st 8:or till oss fast Solan bara beställde 6 st 6:or, men det gick nog jämt upp, för Solan drixade honom 70kr =)
Viru Valge, ren sprit, där någonstans bland alla snapsar, lades grunden till kvällen.
Sen blev det åka av! Dansgolvet - here comes Café Charm =)
Det blev jäkulskt många glas.. irish coffee, hot shot, strawberry daquiri, cider, vin m.m. Kl 5 på morgonen började folket droppa av o vi undrade vad som hände, då stängde det sista discot som vi var på.. oj oj oj tiden går fort när man har roligt!!
Dagen efter var inte lika rolig.. Jag låg kvar i sängen tills kl 16.00 sen masade jag mig upp för att duscha o sen gick vi o åt en liten bit innan den sega hemresan skulle börja..
Hur som helst.. en riktig toppenresa!! Jag hade skitkul!!

             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0