50års fest

Åhh så skoj jag har haft det ikväll! Det har verkligen varit en toppenkväll.
Jessica o jag som var nykter har levt om o härjat mest av alla =) Folk trodde nog att vi var fullast =)
Jag åt lite av buffén som serverades o det var jättegott!! Mums, nu känner man verkligen vad man har saknat mat..
Det var tävlingar oxå o mitt lag vann!!! Jihoo, jag älskar att vinna!! Sen var det även dueller i singstar o jag vann båda mina =) hehe inte dåligt för att vara en tondöv, tacktlös liten brutta =) Segerns sötma smakar bäst! Det kan jag leva på länge. Pernilla blev nog knäckt över att jag vann över henne.. Hon brukar alltid vinna.. Hehe LOOOSER!! (gör ett L i pannan)
Jag, Henke o Jessi var även idoljury när de andra sjöng o gav tänkbara tips till deltagarna om de ville sitta säkert. Jag fick ett Halleluja-moment när Katta sjöng =)
Kvällen bjöd verkligen på många härliga skratt, nästan till tårar, men det blir väl lätt så när man umgås med sina allra BÄSTA VÄNNER!!! Jag älskar er alla!!

Nu ska jag natta kudden. Imorgon bitti åker vi ner till estockholmo för att se lite fussball =)

Puss på er!

   
       
   
   

Kommentarer
Postat av: engan

du är nog den mest tävlingsinriktade människa jag känner =)

2008-10-05 @ 11:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0