3 av 3... =(

"Glömde" visst skriva i förra inlägget att "the amazing Jerry" tog hem 3 utav 3 segrar på spelet Med andra ord =)

Helgen har bara sprungit bort.. Imorgon är det jobb igen =/
Lördagen med Maddes födelsedagskalas var rolig =) Vi sjöng singstar o åt gott fika =)

 

Idag har Pellet o jag fikat frukost på vår ballis, det var jättefint väder o varmt. Åh, det är så härligt ibland, det gäller verkligen att försöka njuta av de små guldkornen i livet =) Mental näring som det så fint kallas..



Sen åkte jag o Jennie o handlade lite till hennes lägenhet. På vägen hem hämtade vi upp Pelle o så åkte vi till lägenheten o la nytt golv i vardagsrummet. Det blev jättebra!! Åh, min lilla älskling är så duktig! Han kan banne mig allt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0