Yeeezzz

Yes, nu har man förhoppningsvis kommit igång med träningen =) Har varit på body pump idag o det var roligt, så det kommer jag absolut att fortsätta med!! Får se om jag kommer bli lika duktig som Emma. Tror inte det, men man har en sporre att försöka bli lika duktig =)
Shit vilken träningsvärk jag kommer ha imorgon.. mina armar darrar nu, bara av att jag skriver det här..
Tack Tina för att drog med mig på träningen, hade nog inte kommit iväg annars.
O tack Jenny för att du drog iväg mig i lördags på yogan.
Hmm verkar som jag behöver någon som pushar mig för att komma iväg.. =( Ska bli ändring på det. Nu ska jag börja VILJA träna, utan draghjälp.. (fast en sporrande kommentar från er är aldrig fel)

Nu ska jag kasta mig in i duschen. Ciao

Kommentarer
Postat av: Emma

Härligt Milla! Bra jobbat!:) Kram

2008-11-10 @ 21:24:45
URL: http://ettbattreliv.blogg.se/
Postat av: Kattis

Vad duktig du är, body pump är grymt bra, man ser resultat jäkligt fort=) Lycka till!

2008-11-11 @ 08:14:39
Postat av: Jossan

Jag tyker du är jätte duktig..!

Jag är nöjd om jag lyckas komma iväg på en prommis 1 dag i veckan =P

2008-11-11 @ 10:01:02
URL: http://innebandyfrun.blogg.se/
Postat av: Håkan

Ja kom igen, bra jobbat! Fotbollen börjar på Tisdag, nästa säsong vill jag se den Milla som dominerar mittfältet igen.

2008-11-11 @ 12:02:05
Postat av: engan

pump imorrn onsdag?

2008-11-11 @ 17:52:06
Postat av: Anonym

Tack det värmde,skönt att komma igång med träningen!

2008-11-11 @ 21:33:55
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0