Wow

Ojojoj, jag tog mig i kragen o tränade!       Trött men nöjd efter passet --------->
Vi har ett litet gym här nere i källare i huset där vi bor, så jag svidade om o tog mig ner.. Först tänkte jag gå ut o gå, men sen slog det mig att jag kan ju träna där nere så slipper man ge sig ut i kylan =)
det blev ca 40  minuters intensiv träning, ca 30 min kondition o 10 min styrka. Oh herregud vad jag har tappat kondition sen fotbollen slutade.. Jag har inte rört på mig på över 1 månad o det känns kan jag lova!! Svetten sprutade om mig när jag sprang på löpbandet.. Sen blev det trampmaskin o så avslutade jag med rodd.. Varav jag bara orkade 2x1 minut.. Hehe pinsamt.. Mina ben skakade =) Sen blev det lite styrka, mest mage o rygg. Nu känner jag mig lite nyttig, har även börjat lyssna på den mentala träningen. Lyssnade igår innan jag gick o la mig o i morse när jag vaknade.
Nu ska jag gå o dricka min frukost-shake.

Kram på er! Hoppas ni får en trevlig dag.

      

Kommentarer
Postat av: Emma

Bravo Milla! Kämpa på!:)Kram kram

2008-11-03 @ 13:50:45
URL: http://ettbattreliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0