Utmaning nr 3

Fick en utmaning av Madde =)


Var är din mobiltelefon?
I byxfickan

Var är din andra hälft?
I soffan

Ditt hår?
slarvigt uppsatt i en tofs

Din mamma?
är i thailand..

Din pappa?
är i ljusta

Syskon?
4 härliga systrar =)

Det bästa du vet?
Sova, just nu

Din dröm inatt?
Minns inte

Din dröm/ditt mål?
Bli framgångsrik egenföretagare

Rummet du är i?
Vardagsrummet.

Din hobby?
Fotboll, göra tavlor

Din skräck?
Att bli ensam.

Var vill du vara om 6 år?

Här, med vänner o familj

Var var du igår?
Först på Charm, sen på Metropol.

Vad du inte är?
Egoistisk

En sak du önskar dig?
Frisk familj

Var du växte upp?
På Alnö

Det sista du gjorde nu?

Skjutsade ner charm-tjejerna till krogen o hämtade Pelle på tillbaka-vägen

Dina kläder?
Baggy-jeans o linne

Din tv?
På den spelas det Gears of war på för fullt..

Ditt/dina husdjur?

Kattvakt till Lasse (Pälsängrarna, men jag tror alla är mördad nu..)

Dator?
har jag blivit beroende av

Ditt humör?
Trött som bara den.. måste sova direkt efter detta inlägg.

Saknar någon?
Många!!!

Din bil?
står på parkeringen, kommer vara ett is-paket imorgon.

Något du inte har på dig?
Parfym?

Favoritaffär?
Designtorget, lagerhause m.m.

Din sommar?
Romresa

Älskar någon?
Jaaa flera =)

Favoritfärg?
Grön. (blinkljus)

När skrattade du senast?
När vi sjöng singstar här för några timmar sen.

När grät du senast?
När jag hackade lök på jobbet i går =)

 

Jag utmanar:

Elin&Katta

Jossan

Petra

Engan


Kommentarer
Postat av: engan

nu har jag för 1 gångs skull gjort din utmaning =)

2008-11-30 @ 21:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0