Utmaning

Jag fick en utmaning av PÖL.. Måste anta den =)

* 3 saker jag skäms för:
1. Magen
2. Äter för mycket onyttigt (därav magen)
3. Lögnen om "hur det släppte i ryggen", därav mitt blodröda ansikte... =)
 
* 3 saker jag är stolt över:
1. Min glöd o passion, ger allt när jag väl bestämt mig.
2. Driftig
3. Pelle

* 3 saker jag vill göra 2009:
1. Utveckla mig själv
2. Byta jobb
3. Resa

* 3 händelser 2008 jag aldrig kommer att glömma:
1. Rom-resan med Pelle
2. Bröt armen 2 gånger, sjukskriven 5 månader..
3. Fick Rullebollen, årets mest värdefulla spelare.
 
* 3 saker jag inte kan klara vardagen utan:
1. Generalen
2. Pelle
3. Skratt

* 3 personer jag avundas:
1. De som kan tjäna så sjukt mycket pengar på att skriva samma strunt som jag just nu sitter o skriver..
2. Emma, för hennes styrka att träna så otroligt mycket. Jag vill oxå.
3. Barn, som inte behöver bry sig om allt som vuxna måste tänka på.. mat, pengar, hyra, sopor.. ni fattar..

*3 personer jag utmanar att göra en likadan lista:
1. Emma
 2. Madde (pinglan)
3. Pillipuppen

+ alla som vill =)

Jaja, nu vet ni lite om mig.. eller inte =)

Kommentarer
Postat av: pinglan

Utmaningen antagen,lite senare:)

2008-11-16 @ 20:55:40
URL: http://pinglanm.blogg.se/
Postat av: c

Jag var oxå tvungen att göra denna lista!



Hoppas allt är bra! /Carina (pernixxons systeryster)

2008-11-23 @ 13:52:07
URL: http://metrobloggen.se/cosmo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0