Träning, träning..

Ojojoj vad jag har tränat hårt den här veckan som gått...

Så här har veckan sett ut..

Måndag: Body Pump
Tisdag: Vila
Onsdag: Träningsfri dag
Torsdag: Vila
Fredag: Träningsfri dag
Lördag: Vila
Söndag: Ledig från den hårda träningsveckan..

Jah, vad duktig man har varit =) Riktigt stolt över mig själv..

Jaja från och med i dag börjar fotbollsträningarna så nu ska det väl bli av..
Det är bara att ta nya tag =)
Nu ska jag laga nån nyttig mat o sen bege mig iväg till uslands skola för lite fysträning..
orkar inte

Kommentarer
Postat av: engan

you go girl!!! =)

2008-11-18 @ 19:05:48
Postat av: elin jonsson

kom igen nu camilla! :D

peppa fotbollsträningarna nu! :) blir jätte roligt!

2008-11-18 @ 22:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0