Power yoga

Idag klev man direkt upp ur sängen o bytte om till myskläder, sen bar det iväg ner till stan för att gå på power yoga.
Det kändes riktigt bra! Bra träning för styrka, balans och andning, precis det jag behöver... (plus en jäkla massa kondition då, men då måste jag nog köra spinning eller nått)
Man känner sig lixom nyttig =)
Ikväll ska vi på O´learys med jobbet. Först blir det mat och sen ska vi bowla, det ska bli kul! Känns som vi måste hitta på lite roliga saker för att orka med..

Jag är jäkligt sugen att gå på laserhallen, är det ingen annan som är det?

Nu ska jag gå o äta frukost. Kramkram

Kommentarer
Postat av: Petra

jag är! :D

2008-11-08 @ 14:46:16
URL: http://peidjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0