Möte?

Mitt i allt glömska med bilen, så glömde jag bort att gå på xtravaganzamöte oxå.. Asså vad är det som händer med min hjärna? Den måste vara utarbetad eftersom jag glömmer allt..

Igår fick jag en tidig julklapp av Pelle =) Ett playstation2 med Buzz och Singstar =) Jihoo!! Som jag har tjatat om det =P Äntligen! Nu jäklar ska de spelas o sjungas =)
Åh tack så mycket baby!! Älskar dig jättemycket!!

Igår var det även idol. Sepidehåkte ut, yeeeezzzz =) Har svårt att välja vilken som är min favorit.. Sen starten så har jag varit svag för Robin B, men han är ju kass rörelsemässigt. Sen gillar jag Kevin skarpt och Robin E men jag stör mig på hans frisyr o den fjuttga skäggstubben som han har.. Hmm vet ska man hålla på?
Vem håller du på?

Åhhh ibland får jag idétorka om vad jag ska skriva om.. Är det någon som vill veta något eller har önskemål om något jag ska blogga om?

Kommentarer
Postat av: Jossan

Haha ja jag tänkte väl jag å...

Vart lite svettig och smått nervös där ett tag =P

2008-11-01 @ 21:10:04
URL: http://innebandyfrun.blogg.se/
Postat av: emelie

HEJSAN! JAG HAR EN GOODIEBAG TÄVLING PÅ MIN BLOGG! DU KAN VINNA EN HEL BAG FYLLD MED HÅRPRODUTER/SKÖNHET, SMINK, SMYCKEN, KLÄDER OCH MER ÖVERASKNINGAR! TÄVLINGSREGLER FINNS PÅ BLOGGEN :)





HADE TOPPEN KRAM!

2008-11-01 @ 21:20:04
URL: http://stylebyemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0