Lite pyssel..

Idag har jag inte haft nån ro i kroppen.. har pysslat o städat o fixat lite.
Har stylat den tråkiga kylskåpsdörren, det blev verkligen ett lyft för köket =)



Jag har målat några tavlor som jag ska skriva på när de torkat.



Är det någon som har nå förslag på texter?

Finns det något intresse av att kanske köpa nån tavla med sin egen text på?
Jag har gjort flera stycken men har ingen plats att hänga upp dem på =( O jag vill ju fortsätta göra dem.. men det känns inte roligt att bara lägga dem i nån skrubb.. bättre att de kommer till användning =)

Skriv GÄRNA kommentarer =) Det är så skoj =)

Kommentarer
Postat av: Katja

vad fiiint :)



missa inte tävlingstipset i min blogg :)

2008-11-08 @ 21:13:04
URL: http://candygal.blogg.se/
Postat av: Petra

jag har försökt på mig de där jävla tavlerna, men oljefärgsjäkeln torkar ju aldrig, och man vill ju bli klar bums! Så jag köpte handgjort papper istället! :D Finfint! :D

2008-11-08 @ 21:28:10
URL: http://peidjo.blogg.se/
Postat av: pinglan

Va fint det blev på kylskåpet:)



Förslag på text? Jag brukar göra så att jag slår påeTv:n eller radion, åsså lyssnar jag efter något som låter bra. Senast blev det något i stil med "med tanke på vad jag är... och vad hon behöver... Här är jag!" Men då ska jag måla till det. Men du förstår vad jag menar.

2008-11-09 @ 12:11:59
URL: http://pinglanm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0