Kvällar..

Jag satt o funderade vad fasen jag gör av alla timmar på dygnet..
Känns som min fritid inte existerar.. Var är den, har jag tappat den nånstans? Hittelön utlovas =)

Vad gör ni på kvällarna? Snälla ge mig nå roliga tips så jag slipper se tillbaka på min ungdom som bara bestod av jobb o möten..

Fasen snart är det jul oxå o inte en enda klapp är inhandlad.. Jag har ju typ 20st jag ska handla till =(
Eller förresten så har jag handlat en klapp var till mina 6 tjejer =) Där ser man ilka som betyder mest, som man tänker på först =) Loove U girls!!

Även lite ångest att det var så länge sen vi sågs!! Måste träffas NUUU!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack snälla du, det var allt annat än kul och jag längta tills gipset åker av.

2008-11-26 @ 22:05:01
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: engan

vad har du köpt? =)

2008-11-27 @ 08:15:45
Postat av: Kattis

Hello! Du får komma precis när du vill på söndag, vi är säkerligen hemma. Tänkte kolla på mysiga julfilmer typ ett päron till farsa och tomten är far till alla barnen! Så kom när du vill, kramis.



ps. kommer du för sent kanske bullarna är slut;).

2008-11-27 @ 08:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0