Ja, vad säger man?

Håller knappt rätt på dagarna nu.. känns som det är något hela tiden, mest jobb.. Löning har det varit, som de flesta vet. Detta innebär lite kortfattat att hela sundsvalls befolkning tar ledigt från sina jobb för att gå till charm o äta allt som finns...
Igår när jag jobbade kvällen så var det galet.. Vi hade hur mycket som helst kvar att göra när klockan slog 20.30, vilket resulterade i att jag fick börja 1 timme tidigare i morse..
Jag fattar inte... varför ska alla människor spendera så jäkla mycket precis vid löning? Kan man inte sprida ut det lite o unna sig en mysig fika mitt i månaden när det är mindre folk? Själv skulle jag aldrig orka stå i en matkö som ringlar flera meter.. Men jag måste faktiskt berömma oss som jobbar att vi är jäkligt snabba med att leverera maten när de väl beställt. Jag kan lova att de står längre tid i kön än vad de väntar på att maten ska bli klar.

Nåja, nog om jobbet.. Vad händer annars då?
Inget eller allt? Vet inte..
Har blivit många kvällsmöten o sen har både Pelle o jag varit o hjälpt min kära morbror med sin nya lägenhet. Det blir jättefint!! Igår var jag dit efter jobbet o de hade satt upp skitsnygga tapeter!! Åhhh det kommer bli hur snyggt som helst när allt är klart.

Vet inte vart kvällarna tar vägen.. Sitter väl här o skriver inlägg antar jag..

Kommentarer
Postat av: pinglan

jag ska komma å fika mitt i månaden:) Jag hatar långa köer!

2008-11-26 @ 21:34:59
URL: http://pinglanm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0