Helgen

Åhhh nu är man äntligen hemma efter en jäkulskt jobbig helg.. Mycket folk på Charm o mest griniga kunder. Åh, varför? Jo, förmodligen för att vi har höjt priserna o dragit ner på folk.. Det går inte ihop. Kunderna blir som galna ibland =(
Idag kom även surhaggan (som jag skrev om i ett annat inlägg, chefen) in, än en gång hade hon nått att klaga på.. Nu var det för att ingen stod i kassan.. AAAAGGGHH det kanske berodde på att både jag o Tea höll på att ge våra kunder lattar o glassar som de beställt.. Jag blev helt stum när hon började skälla, jag ville säga något med jag blev ordlös. Jag blev så chockad att hon ens hittade nått att klaga på. Vi höll ju PÅ!! Hon är fan blind..
En gång hittade hon inget att klaga på.. Vet ni vad hon fick ur sig då?? Jo, vissa som jobbade hade så fula hår-uppsättningar... VAAA!?!?! Vad är det att klaga på? Alla har vanliga tofsar i håret.. Hon måste har nå fel.. Mår kanske dåligt o måste klaga på andra för att må bättre? BITCH!

Jaja nu blev det mycket jobb-skriv.. Skönt att få skriva av sig lite =)
Nu ska jag gå o mysa med min baby =)

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag vet inte riktigt om jag har något tips!:( Men du måste bara ge dig fan på att komma iväg!:) kram

2008-11-03 @ 09:39:33
URL: http://ettbattreliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0