FF

Hej hej hallå dagboken =)
Nu är det föräldrafritt. I morse åkte mamma o Martin till Thailand..
Jennie o jag ringde o sa att de hade glömt något... nämligen oss =) De vägrade vända för att hämta oss.. undrar varför =)
De har lämnat lilla Lasse hemma hos oss, så nu är vi kattvakt i 3 veckor. Hoppas hon kan äta upp våra andra "husdjur".
Igår när Pelle o jag skulle lägga oss o sova så kom Lasse insmygandes i sovrummet. Hon hoppade upp i sängen o trippade över våra ben o sen ner på golvet igen o sen gick hon ut ur sovrummet. Sen kom stanken... Hon FES när hon trippade över oss.. TACKARRRRR!! Sen somnade både Pelle o jag ganska snabbt kan jag lova =)
Idag började jag jobba kl 15.00 o Jennie i jag tillbringade tiden fram till dess med att spela mitt nya buzz och singstar. Båda var hes när vi slutade. Jag kan lova att grannarna har hört oss. + postenkillen, som kom precis när vi skrålade som värst i Poison med Alice Cooper =)

Mamma visar vad hon ska göra imorgon vi den här tiden =)



Lasses nya matvanor: Smörgåstårta



Nya lyan: en liten myshörna till prinsessan



Tack o hej, leverpastej =)

Kommentarer
Postat av: Petra

Heter kissen lasse och är en hon? :D Kul namnval! ;)

2008-11-20 @ 22:27:10
URL: http://peidjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0