Tristess

Jag avskyr att gå sjukskriven.. Det finns inget att göra på dagarna =( Idag har det varit fint väder men jag har inte orkat tagit mig ut.. Allt känns som ett projekt. Köra bil kan jag inte göra heller på grund av armen =( 6 veckor till, då har jag gått med gips i sammanlagt 3 månader!! Fatta hur länge det är!!

Syrran hämtade upp mig på eftermiddagen o så for vi o handlade mat till Pelle o mig. Nu har vi handlat billig mat för vi ska spara pengar till Italienresan =) Vi bokade den igår, 1 vecka i Rom, jihoo vad roligt. 2 månader kvar bara =)



Jag har även hämtat ut min biljett till Lasse den 3e augusti =) Nu har jag mycket att längta till, hoppas veckorna flyger förbi, så jag blir av med gipset snart.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0