Slut på det roliga...

Så åkte man till sjukgymnasten idag för att göra en kontroll av armen... Jag sa att jag hade gjort illa mig på matchen o hon skulle kolla på den. Hon skulla kolla rörligheten o vred armen o jag skrek.... Shiiiit vad ont det gjorde.. Då insåg hon att nått inte stod rätt till så jag blev skickad på akutröntgen. Sen fick jag beskedet att armen var av på samma ställe som 8 veckor tidigare... Fy fan, jag orkar inte... har varit utan gips i 2 veckor, åsså händer det här... Nu väntar minst 6 veckor i helarms-gips igen... Som sagt.. ORRRRKAAAAR INTEEEEE
Kul att man har gått med bruten arm sen igår kväll, utan att ha gjort nått åt det.. Tjurig då..

Tråkigt att inte kunna spela fotboll på ett tag och så är man fortsatt sjukskriven i 8 veckor till..
Kommer ha Sundsvalls smalaste o vitaste arm när sommaren är över =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0