Shopping

Idag har det varit en lång dag känns det som. Närjag vaknade ringde mamma o frågade om jag ville följa med till Birsta o shoppa lite, o eftersom man inte har nått liv nu när man är sjukskriven, så följde jag så klart med... Handlade 2 par leggings och en skjorta till Pelle. Mamma o Jennie handlade desto mer.. Syrran hittade 3 par pumps som hon gav 650 kr för, sen handlade de lite småkrafs. Putte var oxå med, sen åkte vi allihopa till mamma o drack lite kaffe. Mormor kom oxå förbi. Jag provade lite kläder som Jennie hade, jag måste ha till Tompas bröllop som är på lördag. Mamma hade köpt stay-ups som jag försökte få på mig, gissa om vi garvade när jag satt i trappen o mamma försöker dra på mig de minsta stay-ups jag någonsin sett... =) Jennie grinade av skratt =)
Sen bar det av hemåt för att äta middag o mysa lite inför träningen.
Träningen gick ganska bra, var en lugn träning. Imorgon har vi match mot Stöde. Vi måste VINNA!!
Jihooo Sverige vann förlängningen i hockeyn!!

Älskar Pelle!!!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0