Seger

Jihooo, igår besegrade vi Matfors med 1-0. Jag med min långa längd (155cm) lyckades nicka in bollen. Det var mitt andra nickmål genom alla år jag spelat fotboll... Johanna (målvakten) räddade oss kvar i matchen, hon var hur grym som helst!! Matfors ägde större delen av matchen och jag kan inte påstå att segern var rättvis... Men jag sörjer inte med Matfors utan gläds åt våra poäng! De behövs, om vi ska hänga på i toppen.

Lyckades springa ihop med en tjej oxå, fick jäkligt ont i min brutna arm.. känner mig nästan helt handikappad igen, har lite svårt att röra den utan smärta, men det går förhoppningsvis över =) Ska på återbesök till min sjukgymnast idag, får väl se vad hon säger om armen. Får förmodligen skäll eftersom man spelat match, men det är ju så roligt med fotboll, kan lixom inte hålla mig undan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0