Looser

Jaha, så har man skapat sig en blogg med hjälp av Pernilla =) Ska bli spännande att se hur ofta o länge man kommer hålla på med det här... brukar ju vara en impulsmänniska som är tok-amitiös från början och sen dör det sakta av.
Idag har jag blivit spöad av Pillan o Jerry i vänd8.. Usch jag hatar verkligen att förlora!! Giffarna vann däremot mot Halmstad vilket kändes överraskande. Hoppas det går bättre för dem framöver, har ju varit lite kämpigt nu ett tag...
Pelle var o såg matchen live, är lite avis =( Fast jag såg den ju på TV, så jag slapp frysa =)
Nåja det får räcka för första inlägget, nu ska Pelle o jag mysa.

Kram på dig Pillan ; )

Kommentarer
Postat av: Pernilla

hehe!! Vad duktig du är mitt barn, du lär dig fort ser jag ;)

2008-05-13 @ 10:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0