Kick off

I kväll och imorgon ska vi ha kick off med fotbollslaget! Det ska bli skitskoj! Vi ska sova över o alla ska ha med sig madrasser, det känns som när man var liten o skulle åka på cup =) Själv kommer jag inte delta så mycket i tävlandet eftersom jag gjort alla lekar/tävlingar. Jag har kommit fram till att jag alltid ser till att ordna tävlingar så jag själv slipper vara med, för då finns det ingen risk att jag förlorar.. Är en riktigt dålig förlorare!!! (även en dålig vinnare) Det är nog bäst för de andra att jag inte är med =D Dessutom tycker jag det är jätteroligt att anordna saker =)
Skriver mer efter helgen. Får vi se om det blir flipp eller flopp...

Kommentarer
Postat av: Pernilla

76 dagar kvar... ;)

Ja men lilla vän jag tror nog att ni har ordnat det bra i helgen inte behöver du vara orolig elle :) Ses snaart!!! :)

2008-05-30 @ 15:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0