Tjejmiddag

Denna veckas tjejmiddag hölls av o hos Stina. Vi bjöds på kyckling i thai-inspirerad sås med cocosmjölk och ris till det, Åhh vad gott det var!!! Sen till efterrätt var det jordgubbar med glass o chokladsås. Jag får prestationsångest över vad jag ska göra när det blir min tur =) Vill hitta på nått supergott men kommer inte på nått, det som ploppar upp i hjärnan är typ lasagne eller spagetti o köttfärssås, tråkigt!! Vill hitta på nått roligt o annorlunda =)

Sen var det dax för Sverige att spela mot Spanien! Jag trodde på 1-1 o så blev det! Nästan =( Fasen vad typiskt att spanjorerna ska göra mål på övertid... Nu gäller det verkligen i sista matchen, men fördelarna är på Sveriges sida. Det räcker med oavgjort så går det vidare o det måste Sverige klara!!



Tänker på Elin! Kram!

Kommentarer
Postat av: Sarah

heheh nu har jag kikat in på din blogg, säg till när ni drar till havstoviken nästa gång,hänger gärna på;) kramar till dig min milla, du är en toppentjej!

2008-06-16 @ 21:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0