Sverige

Jag har gjort Elins goda tacopaj, den blev inte lika god som hennes men ändå godkänd... Pelle blev övernöjd över att få nått annat än köttfärssås, korv eller pannkaka =)




Så till EM.. Sverige vann över regerande EM mästarna Grekland. Fan vad jag blev irriterad på grekjävlarna som höll på sega med bollen på sin planhalva.. Stå o passa mellan varandra i typ 1 timme (kändes det som), gör nått vettigt av bollen, försök spela fotboll skrek jag åt dem, men det verkade inte som de hörde.. Jag fattar inte varför de ville mjölka tid? De behöver väl vinna matchen lika mycket som Sverige.. Tror de att de ska gå vidare genom att spela 0 - 0 eller? Det var så skönt när Zlatan visade var skåpet skulle stå, jag skrek så jag tror det hördes ända till Pillan i Korsta.. Både Pelle o jag jublade! Sen Petter Hanssons mål kan man ju bara garva åt.. Ha ha vilken jäkla flax! Man såg verkligen att han inte är någon van målskytt.. =) Ville aldrig att matchen skulle ta slut, jag vill ha mer, mer, mer. Toklängtar tills på lördag när de möter Spanien. Vi ska ha tjejmiddag hos Stina då, så det kommer nog bli en toppenkväll!

Brände min rygg för några dagar sen o nu har jag fått småsmå brännblåsor =( Har kännt mig hängig hela tiden, så det var nog en ordentlig bränna man skaffade sig..
Kände mig seeeg igår på träningen o känner mig inte mindre seg idag=( men men, måste träna.. Ska fasen vinna träningspriset i år!!

Grattis Petra som tar studenten i dag!!

Kommentarer
Postat av: engan

jaså du hade tänkt vinna träningspriset =)

jag håller tummarna för dig =)

kram

2008-06-11 @ 13:38:41
Postat av: Pernilla

haha skit unge, jag vill inte skriva till dig :)

2008-06-11 @ 18:06:49
Postat av: Petra

men åh Camilla, tack i efterhand!

2008-06-18 @ 15:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0