Nörd

Shit vilken datanörd jag har blivit under min sjukskrivning.. Jag gör för sjutton inget annat än sitterframför datorn.. Blir så trött på mig själv, fast ändå kan jag inte slita mig =) Har hittat till king.com, där finns det flera hundra olika gratisspel, man kan spela mot sig själv eller mot andra i tex kort, yatzy, biljard m.m.m.m.m.m.
Just nu sitter jag o skriver samtidigt som jag spelar bingo i ett annat fönster... Som Pelle sa; jag kommer få fyrkantiga ögon.

Igår var det träning, på slutet löpte vi engelskmannen, för dem som inte vet vad det är så kan jag säga att den är skitjobbig!! Man joggar halva planen, full fart halva, joggar hela, full fart hela, joggar halva, full fart halva + hela tillbaka. När vi gjort den så var jag helt död, jag tog ut mig det jag hade, o sen säger Osmo att vi ska köra den en gång till... Det var bara att bita i. Sen tog det typ 10 minuter innan jag hade hämtat igen mig. Måste nog börja löpträna =(

På fredag ska jag o tjejerna gå o käka o sen gå på bio o se sex and the city. *längtar*
Sen på lördag är det 50 års fest. Stina o Jenny har båda fyllt 25 år. Det blir en riktig sommarfest med grillning o kubb =) skoj skoj

Saknar min syster lite, hon är i Helsingborg o kommer inte hem förrän på fredag. =(

Nu ska jag nörda vidare med spelandet. Ciao

Kommentarer
Postat av: Engan

hej nörd =)

2008-06-25 @ 10:50:57
Postat av: Kattis

Jag längtar också efter SATC (Sex And The City)!!!!kram

2008-06-25 @ 12:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0