Nationaldagen

Elin o jag har skapat en tradition att varje nationaldag ska vi ta det första doppet i havet, oavsett om det är varmt eller kallt =) Som tur är har det ju varit riktigt varmt nu i några dagar. Jag fuskade lite med att ta första doppet i torsdags men det gör inget. Det blev premiärbad för Jenny, Elin o Kattis i alla fall.
Vi var på hartung o det var så jäkla skönt väder. Jag lyckades bränna mig som bara den på hela min baksida.. Det blåste lite så man märkte aldrig att solen tog så mycket som den gjorde..
Johanna o Lina kom förbi oxå o låg vid oss. Det blev mycket skratt o bra musik =) 2 dopp blev det till o med. En riktigt trevlig dag på stranden med mina vänner. Kan man begära mer? Härligt väder o bra sällskap.

       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0