Kärlek

Igår var jag med Elin, Pillan, Cattis o Jenny o käkade på Bite Line, mums tacobuffé =) Det var trevligt! Sen träffade vi Sara o Jessica på bion, vi hade förbeställt biljetter till Sex and the city. 2,5 timmar senare gick vi ut från bion i ett lyckorus! Åhhh kärlek!! Fillmen var så bra!!! Jag vill se den igen =)

  Elin Erövraren 

Imorse var jag på träningen, vi var 7 st... Det är nog rekord i minst antal deltagare på en träning. Vi satt o surrade lite i omklädningsrummet första halvtimmen för då vräkte regnet ner... Sen hann vi träna en timme o sen kom skyfallet igen =( Alla var genomsura.

Regnet verkar hålla i sig o "sommarfesten" som jag ska på ikväll har blivit flyttad hem till Stinas lägenhet. Det blev ingen grillning o ingen kubb, men det blir någ lika roligt ändå =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0