Glad gladare gladast

Vi börjar med det tråkiga.. Igår hade vi match mot SDFF, de vann med 2-0 o spelade skitfult!! Jag blev verligen besviken, tycker att ett lag som SDFF ska föregå med bra exempel o inte hålla på med fula saker som att nypas, armbåda, lägga krokben o allt annat de höll på med.. De sjönk i mina ögon som "förebilder". En tjej fick tom rött kort för en ful eftersläng. DÅLIGT SDFF!!!

Nåja, igår var det kanske varmaste dagen på länge.. Var sjöblöt i svett bara av att sitta o titta på matchen. Sen åkte jag o syrran till mormor o morfar o solade o åt middag. Sen hade vi lite dataskola med dom, de har köpt en laptop.

Det roligaste av allt är att jag har minskat mitt gips, nu har jag bara på underarmen =) Är så glad, känner mig fri =) !!!
Nu får jag träna hur mycket jag vill fast får inte spela match eller tacklas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0