Gipsfri

Jihoooooooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Äntligen är man gipsfri!! Sån befrielse! Det är helt otroligt vilken skillnad det är nu än förra gången jag tog av gipset. Känner mig mycket starkare än jag gjorde då. Allt känns toppen =)

I lördags var vi hos Stina på partaj, Martin körde lite musiktävling för oss. Elin vann o jag kom tvåa. Bajs, jag ville ju vinna = / Men det var roligt ändå =) All cred till Elin, som kan sin filmmusik.
Sen körde brudarna en liten dansshow =)

       

Jag har köpt en dansmatta till vårt xbox 360. Shit vad det är roligt!!!! Syrran o jag stod o hoppade som några dårar igår. Man blir jäkligt svettig! Pelle gjorde några försök oxå o han var duktig, över mina förväntningar =) Nu ska vi börja banta med hjälp av dans, hahhahaha

 


Kommentarer
Postat av: Kattis

kan man få en bild på smal-armen?

2008-06-30 @ 19:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0