Första doppet

På torsdagen slutade Pelle kl 11 så dåg tog vi chansen att åka ut till mormor och morfar. Jennie följde oxå med. Vi solade o spelade lite strandracketspel. Pelle o Jennie slog rekordernas rekord.. 154 st.. När Pillan o jag körde fick vi typ 24.. Sen höll vi på att flyta bort så Pelle o jag tog ett dopp i havet. Det var inte så farligt faktiskt. Hade jag inte haft gipset så hade jag badat lite längre. Det är så skönt att vara ute hos mormor o morfar, man kan bara vara.. o ligga o slappa.

       

När vi åkte från mormor o morfar lämnade jag av Jennie o Pelle o sen åkte jag på picnick med Elin, Jenny, Kattis, Jessi, Sara o Julia. Det var tokmysigt o roligt =) Vi "lekte" lite vi ett litet vattenfall som fanns där.

       
 
Sen bar det direkt iväg till fotbollsmatch. Alnö spelade mot Heffners. Tråkigt nog blev det förlust igen.. Jag tycker vi spelade bättre än vad vi gjort tidigare, men tyvärr blir det inge mål framåt o så får de "tur"mål.

   
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0