Födelsedaxkalas

Pillans födelsedaxkalas var i lördags, det var skoj, men tyvärr var jag tvungen att åka o jobba med laget. Vi skulle sälja hamburgare med laget på cruisingen. Vi sålde typ 70 hamburgare, det var roligt faktiskt =) Träffade min syster Jeanette o hennes Peter o så träffade jag Chippen... det var jättelänge sen sist!

Födelsedaxbarnet Jag & Elin
Cicci & Sara i försäljningstagen Fanny & Petra är glada stekare
Jeanette & Peter Chippen

Sen dagen efter åkte vi tjejer till stranden, vi hann med ett dopp o nån timme i solen, sen mulnade det på o nån timme efter blev det åska o regn.

Martin & Stina Pillan & Jerry får finaste brännan.. Jenny, Johanna & Jennie

På eftermiddagen var Pelle o jag bjudna till mamma på middag, grillat. Åh det var så otroligt gott!!! Mormor o morfar var oxå där. Sen bar det hemåt för att se på fotboll =) Det är underbart nu när kvällarna är uppbokade med fotboll! I like!

Jag & syrran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0