Bingo

Idag har mamma o jag varit o shoppat lite, sen när hon skulle skjutsa hem mig så sa jag att vi skulle åka på bingo i Skönsberg =) Jag följde alltid med mamma o mormor dit när jag var liten. Roligt att uppleva gamla minnen. Vann som vanligt ingenting, har konstaterat att jag har tur i kärlek istället för i spel..

2 matcher har spelats i div 3 o 4, båda slutade med förluster... tråkigt, vi lyckas inte göra några mål framåt. Jag vill så gärna börja spela matcher igen, men än så länge får man nöja sig med träningarna. Det är inte fy skam det heller, jag tycker det är roliga träningar o det känns som hela laget sakta men säkert går framåt =) Vissa ser man en stor skillnad på o det är så roligt!!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

uppdatera din räka =) varför ska inte du kolla på matchen i dag då?

2008-06-19 @ 18:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0