Bakning

I fredags var Pillan o Elin hos mig o bakade. Det blev cheesecake, chokladbollar, sirapskakor, morotskaka och lingonlimpa för min del, Elin hjälpte mig med så gott som allt, hade inte klarat av allt utan henne =) Pillan skötte sig själv o gjorde egna thekakor, den här gången lyckades hon =) Det har inte gått så bra de andra gångerna...
När jag skulle ta ut morotskakan ur ugnen så var den tydligen inte klar.. När jag sedan skulle vända den så rann allt nästan ut.. shiit.. vi lyckades rädda det mesta o satt in den i ugnen igen, nästa gång när vi tog ut den var den klar =) Tur för mig, för jag bakade den till Alnös match, den ska säljas o det hade inte varit roligt att sälja en smetig kaka... Skänkte chokladbollarna o några sirapskakor oxå... Fan fick typ inget att äta själv =(



Sen på kvällen var det mys med Pelle i soffan framför 2 höjdarmatcher på tv. Cheeses vad Holland är bra!! Jag tror de kommer vinna hela EM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0