Slö & slapp

Igår, söndag, var det en slö&slapp dag. Pelle o jag bara tog det lugnt hemma nästan hela dagen. Vi beställde hem mat, struntade i all disk som fanns sen tidigare, såg på film o bara myste. Det är så skönt med sånna dagar. Sen började klockan närma sig 6 o jag bytte om för att åka på fotbollsträning. Kändes skönt att röra på sig efter en hel dag i soffan.
Efter träningen åkte jag hem till mamma för att ta in posten o vattna blommorna. Gissa om det var snö på gården..
Åååååhneeej.. Höll på en timme med att skrapa av bilen o skotta fram trappen som fanns där någonstans under all snö..
Hela gården måste skottas av för att man överhuvudtaget ska komma in med bilen...
Nån som har en snöslunga att låna ut?
Mamma o Martin kommer hem på torsdag o då ska vi förhoppningsvis ha fixat bort all snö..

Mycket på jobbet som vanligt.. Dagarna rullar på.. Man märker verkligen av julstressen.
Vet inte vad det är men min kropp är lite trött just nu.. Har haft jätteont i huvudet idag o jag brukar nästan aldrig ha huvudvärk.. Är allmänt stel o det känns som jag har krämpor lite här o där.. Åsså är jag så jädrans trött hela tiden.. Jag orkar inte göra nånting när jag kommer hem från jobbet. Vill bara sova - hela tiden..
Tror jag ska kosta på mig en massage, kanske blir lite piggare då? Fast jag har inga pengar.. Jag får önska mig det i julklapp istället =)


Snöslunga att låna ut? Ring mig i så fall.. FORT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0